Skip to end of metadata
Go to start of metadata

PORTAL DE PETICIONS d'AJUDA, INCIDÈNCIES i CONSULTES

Per tal de demanar ajuda sobre qualsevol dels serveis TIC, així com fer seguiment de les sol·licituds pendents, has d'accedir a:

També tens l'opció de cercar directament dins la base de dades de coneixement:


Estat dels serveis


Estat dels serveis

Servei d'impressió


Aturades/Intervencions programades


  • Sense intervencions programades


Informació i avisos

  • 25/10/2021 (11:25h.) Correu fraudulent: S'ha detectat entrada de correu fraudulent a diverses bústies amb assumpte: "Tu cuenta Movistar está disponible". Si-us-plau, no obrir l'adjunt, el podeu esborrar directament. En cas d'haver-lo obert, obriu incidència a l'eina CAU-Tic.
  • 18/10/2021 (11:15h.) Incidència RESOLTA - Accés a UNIDISC: Entre les 08:19h. i 08:45h. hi ha hagut una incidència en l'accés al portal, el servei ja torna a estar disponible.
  • 18/10/2021 (11:15h.) Incidència RESOLTA - Llistes de distribució: El servei ja torna a estar disponible.
  • 15/10/2021 (13:20h.) Incidència RESOLTA - Registre de la seu electrònica: L'activitat de registra torna a estar disponible.
  • 14/10/2021 Problema amb el servei d'impressió: Hem detectat un problema amb la última actualització de Windows que afecta al servei d'impressió. En vies de resolució.
  • 11/10/2021 (10:05h.) Incidència RESOLTA : Connexió a la xarxa informàtica (Campus de Ciències de la Salut. Edifici HUAV. Unitat Docent. Sense accés a la xarxa, xarxa sense fils, telefonia fixa.
  • 07/10/2021 Correu fraudulent: S'ha detectat una campanya de distribució de correus electrònics suplantant a CORREOS. Més informació: enllaç


Serveis TIC

El catàleg de serveis TIC de la UdL està format per 27 serveis. Accedeix-hi per tal de conèixer què s'ofereix, què en pots demanar i en quines condicions.

Necessites ajuda? Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a través dels següents canals:








  • No labels