- 24/11/2021 (14:55h.) Incidència RESOLTA: Incidència amb el servei de telefonia ha estat resolta per part del proveïdor.
- 23/11/2021 (18:45h.) Incidència RESOLTA: Els microtalls en la navegació cap a internet del servei de Connexió a la xarxa informàtica s'ha resolta correctament per part del proveïdor.
- Nou portal d'ajuda TIC per a alumnes: Nova via d'accés per recepció d'incidències mitjançant l'eina de CAU-TIC. Podeu accedir al Portal d'alumnes, on també trobareu un video explicatiu.
- 22/11/2021 (13.00h.) Incidència RESOLTA: El servei d'emmagatzemament al núvol (UNIDISC) torna a estar disponible.
- 17/11/2021 (08:00h.) Intervenció programada sobre el servei de xarxa (Wifi, telefonia fixa, connexió xarxa PC) a l'edifici 5B del campus ETSEA: Finalitzada correctament
- 17/11/2021 (22:30h.) Intervenció programada sobre el servei d'aplicacions virtualitzades (Uniapps): Finalitzada correctament
- 12/11/2021 (15.00h.) Incidència RESOLTA: tramitacio.udl.cat funciona correctament (Servei de GES_05: Gestió de Secretaria General i eAdministració)
- 11/11/2021 (14:15h.) Incidència en el servei de videoconferència (Campus Virtual): Resolta
- 25/10/2021 (11:25h.) Correu fraudulent: S'ha detectat entrada de correu fraudulent a diverses bústies amb assumpte: "Tu cuenta Movistar está disponible". Si-us-plau, no obrir l'adjunt, el podeu esborrar directament. En cas d'haver-lo obert, obriu incidència a l'eina CAU-Tic.
- 07/10/2021 Correu fraudulent: S'ha detectat una campanya de distribució de correus electrònics suplantant a CORREOS. Més informació: enllaç
Page History
Overview
Content Tools