Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Guia en format PDF: Guia_aules_docencia.pdf

IMPORTANT: Us recomanem que abans d'utilitzar aquest equipament, proveu i us familiaritzeu amb el seu funcionament . En cas d’incidència us podeu posar en contacte amb el personal de la consergeria del vostre edifici.

  • Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social.- 973 70 6501
  • Facultat de Dret, Economia i Turisme: 973 70 3200
  • Edifici Polivalent: 973 70 3350
  • Escola Politècnica Superior: 973 70 2700
  • Edifici del Centre de Cultures: 973 00 3500

Guia de configuració de les aules de docència de Cappont

Hi poden haver 3 tipus diferents de sistemes de connexions a la taula del professorat:

...

Connexió de xarxa (no habilitada a tots els espais).

Es recomana l’ús de la WI-FI als equips portàtils


HDMI per connectar el vídeo del portàtil al projector.

Cal ratificar que el projector tingui aquesta entrada i que estigui cablejat correctament.

 USB per connectar un dispositiu a l’ordinador de l’aula.


VGA per connectar el vídeo del portàtil al projector (en cas que no es disposi d’HDMI).

Cal ratificar que el projector disposi d’aquesta segona entrada.


 

Guia d’ús de l’ordinador de l’aula

Es recomana l’ús del navegador Google Chrome pel correcte funcionament de les videoconferències. Hi ha alguns recursos del CV com la pissarra digital de l’eina de videoconferències que únicament funciona bé amb les tauletes digitalitzadores si hi accediu emprant aquest navegador.

 

Configuració de l’entorn per fer una videoconferència:

 1.-Seleccionar el micròfon que volem utilitzar:


    1. Micro de petaca amb la taula de mescles (USB PnP Audio Device)
       
    2. Micro d’ambient Yeti (Yeti Stereo Microphone)
    3. Micro de la webcam (Logitech Webcam C930e)
    4. Micro de sobretaula Samson (3- Samson Meteor Mic)

2.-Seleccionar la webcam:




3.-Un cop dins l’eina de videoconferència, per poder canviar el dispositiu de micro o de webcam es pot fer des de l’opció “Abrir panel de Collaborate” situada a la icona de la doble fletxa amb fons lila a la part inferior dreta:




    1. Seleccioneu “Configure su cámara y su micrófono”


    2. Al desplegable es mostrarà el llistat de dispositius, i es pot seleccionar tant el micro com la càmera a cada un dels 2 passos

                   



4.-Configuració de la sortida de so:

    1. Cliqueu amb el botó dret a la icona de l’altaveu de Windows


    2. Seleccioneu els altaveus que voleu fer anar

5.-Accés a les aplicacions virtualitzades:


Obriu l’enllaç de l’escriptori Aplicacions Virtualitzades”


  1. Podeu accedir a través d'un navegador a: http://uniapps.udl.cat/
  2. A través de l'accés directe de l'escriptori "Aplicacions Virtualitzades".
    1. Ingresseu les credencials (login i contrasenya) de l'UdL (compte d'alumnes o usuari genèric)  i cliqueu a "Aceptar"
    2. Exemple: alumnes\abc123 i la contrasenya corresponent.

...