...
Panel |
---|
borderColor | #EEEEEE |
---|
bgColor | #FFFFFF |
---|
titleColor | #FFFFFF |
---|
borderWidth | 1 |
---|
titleBGColor | #830051 |
---|
borderStyle | solid |
---|
title | Necessites ajuda? |
---|
|
Obre una consulta genèrica : Page Button (Standard) |
---|
Title | Eina CAU-TIC |
---|
Text | #FFFFFF |
---|
Icon | backlog |
---|
URL | https://jiracautic.udl.cat/servicedesk/customer/portal/101/create/708 |
---|
Colour | #830051 |
---|
|
Expand |
---|
|
title | Ajuda i manuals relacionats |
---|
|
Cerca allò que necessitis sobre el servei de Gestió de les credencials d'usuari:
Livesearch |
---|
spaceKey | PDST |
---|
placeholder | Cerca tema |
---|
type | page |
---|
labels | per10 |
---|
|
Altres enllaços interessants:
Children Display |
---|
all | true |
---|
depth | 1 |
---|
page | Ajuda - Gestió de les credencials d'usuari
Si vols saber més sobre el servei, t'oferim la següent fitxa:
Panel |
---|
borderColor | #EEEEEE |
---|
bgColor | #FFFFFF |
---|
titleColor | #FFFFFF |
---|
borderWidth | 1 |
---|
titleBGColor | #830051 |
---|
borderStyle | solid |
---|
title | Sobre el servei de Gestió de la Cita Prèvia |
---|
|
Expand |
---|
| Facilitem a les unitats administratives de la UdL una aplicació per a poder gestionar necessitats de cita prèvia relacionades amb la gestió, afavorint l’organització i la distribució de càrregues d’atenció al públic als serveis d’atenció a la ciutadania. Amb aquesta finalitat, oferim: - L'eina https://citapreviaudl.simplybook.it/ que permet a la ciutadania tenir autonomia per a escollir el dia i l’hora, consultar la cita demanada, canviar-la o anul·lar-la. També permet l’enviament de correus electrònics de les interaccions amb les cites.
|
Expand |
---|
title | Què en pots esperar? |
---|
| Qualsevol ciutadà: Utilitzar l’eina per obtenir cita prèvia presencial i/o telefònica, en el dia i l’hora seleccionats, per fer tràmits administratius disminuint els temps d’espera i complint els protocols sanitaris i d’aforament vigents en cada moment.
Les unitats de la UdL: |
Expand |
---|
| Comunicar incidències en l'ús de l'eina de cita prèvia, i rebre ajuda en la cerca de solucions provisionals mentre duri la incidència. Suport en l'ús de l'eina de cita prèvia. Suport en la implementació de noves funcionalitats.
|
|
...