Skip to end of metadata
Go to start of metadata
Necessites ajuda?

Obre una consulta genèrica sobre Gestió de secretaria general i eAdministració:


 Ajuda i manuals relacionats

Cerca allò que necessitis sobre el servei de Gestió de secretaria general i eAdministració:

Altres enllaços interessants:

Si vols saber més sobre el servei, t'oferim la següent fitxa:

Sobre el servei de Gestió de secretaria general i eAdministració
 Què oferim?

Dissenyem, implementem, operem i mantenim eines TIC que faciliten la gestió de la secretaria general i la eAdministració.

Les eines utilitzades actualment a la UdL son:

  • Gestió de convocatòries i actes d'òrgans de govern: Aplicacions ofimàtiques.
  • Gestió de convenis institucionals: Aplicació pròpia.
  • Butlletí Oficial de la Universitat: Aplicació pròpia.
  • Cens electoral: UXXI.
  • Processos electorals: Plataforma eVot del CSUC.
  • Registre i registre electrònic: Plataforma eRegistre del CSUC.
  • Gestió documental: Gestor documental consorciat del CSUC.
  • Preservació de documents digitals: Plataforma eArxiu del CSUC.
  • Notificació electrònica: eNOTUM de l'AOC.
  • Signatura digital: Plataforma d'administració electrònica UdL.
  • Tramitació electrònica: Plataforma d'administració electrònica UdL.
  • Seu electrònica: Plataforma d'administració electrònica UdL.
  • Reserva de cita prèvia: Aplicació pròpia i producte comercial SimplyBook.
 Què en pots esperar?

En general:

  • Un funcionament correcte i sense interrupcions, fora de les programades i comunicades, de les eines TIC esmentades.
  • Disposar d'una via de comunicació d'incidències en l'ús d'aquestes eines.

Si ets personal gestor de la secretaria general o de l'eAdministració pots, a més:

  • Disposar d'un servei de suport en l'ús de les eines TIC i en l'explotació de les seves dades.
  • Disposar d'un servei de millora i evolució de les eines.
  • Disposar d'un servei de suport en el disseny de noves eines i en els projectes de creació.
 Què pots demanar?
  1. Comunicar incidències en l'ús de les eines TIC i rebre ajuda en la cerca de solucions provisionals mentre duri la incidència.
  2. Accés a alguna de les eines com a gestor/administrador.
  3. Suport tècnic en l'ús de les eines.
 Accés al servei