Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 30 Next »

  • 23/11/2021 (18:45h.) Incidència RESOLTA: Els microtalls en la navegació cap a internet del servei de Connexió a la xarxa informàtica s'ha resolta correctament per part del proveïdor
  • Nou portal d'ajuda TIC per a alumnes: Nova via d'accés per recepció d'incidències mitjançant l'eina de CAU-TIC. Podeu accedir al Portal d'alumnes, on també trobareu un video explicatiu.
  • 22/11/2021 (13.00h.) Incidència RESOLTA: El servei d'emmagatzemament al núvol (UNIDISC) torna a estar disponible.
  • 17/11/2021 (08:00h.) Intervenció programada sobre el servei de xarxa (Wifi, telefonia fixa, connexió xarxa PC) a l'edifici 5B del campus ETSEA: Finalitzada correctament
  • 17/11/2021 (22:30h.) Intervenció programada sobre el servei d'aplicacions virtualitzades (Uniapps): Finalitzada correctament
  • 12/11/2021 (15.00h.) Incidència RESOLTA: tramitacio.udl.cat funciona correctament (Servei de GES_05: Gestió de Secretaria General i eAdministració)
  • 11/11/2021 (14:15h.) Incidència en el servei de videoconferència (Campus Virtual): Resolta
  • 25/10/2021 (11:25h.) Correu fraudulent: S'ha detectat entrada de correu fraudulent a diverses bústies amb assumpte: "Tu cuenta Movistar está disponible". Si-us-plau, no obrir l'adjunt, el podeu esborrar directament. En cas d'haver-lo obert, obriu incidència a l'eina CAU-Tic.
  • 07/10/2021 Correu fraudulent: S'ha detectat una campanya de distribució de correus electrònics suplantant a CORREOS. Més informació: enllaç
  • No labels