- Created by David Barroso Iglesias, last modified by Toni Jiménez Lamas on 23 Feb 2022
You are viewing an old version of this page. View the current version.
Compare with Current View Page History
« Previous Version 120 Next »
PORTAL DE PETICIONS d'AJUDA, INCIDÈNCIES i CONSULTES
Estat dels serveis
Estat dels serveis
Tots els serveis funcionen amb normalitat
Aturades/Intervencions programades
Cap aturada ni intervenció programada prevista
Informació i avisos
- 07/01/2023: (Resolta - 11.45h.): S'ha solucionat el problema amb les llistes de distribució.
- 07/01/2023: (Resolta - 8.40h.): S'ha solucionat el problema de la manca de comunicacions al campus d'ETSEA.
- 07/01/2023: Aturada programada FINALITZADA (7.45h.): S'han finalitzat les tasques de manteniment a ETSEA.
- 27/01/2023: (RESOLTA - 12:30h.) Incidència amb el Portasignatures: S'ha solucionat el problema que impedia l'accés al https://ae-portasignatures.udl.cat des de les 11:00.
- 26/01/2023: Actualització programada FINALITZADA (12.00h.): S'han finalitzat les tasques de manteniment de l'Uniapps.
Més...
- 24/01/2023: (RESOLTA - 13:30h.) Incidència amb UXXI: S'ha solucionat el problema que impedia l'accés als serveis depenents de Universitas XXI des de les 13:15.
- 20/01/2023: (RESOLTA - 11:50h.) Incidència amb el Portal de l'Empleat: S'ha solucionat el problema que impedia l'accés al portal de l'empleat (https://portalempleat.udl.cat/) des de primera hora del matí.
- 19/01/2023: (RESOLTA - 13:30h.) Incidència amb la xarxa Wifi UdL: S'ha solucionat el problema que impedia navegar estant connectat a la wifi amb nom UdL (el problema no va afectar a la wifi Eduroam) des de primera hora del matí.
- 18/01/2023: Actualització programada FINALITZADA (10.40h.): S'han finalitzat les tasques de manteniment del portal de l'empleat.
- 05/01/2023: Actualització programada FINALITZADA (14:00h.): S'ha finalitzat l'actualització programada dels elements de la infraestructura de la xarxa sense fils.
- 04/01/2023: Actualització programada FINALITZADA: S'ha finalitzat l'actualització programada dels elements de la infraestructura de la xarxa durant el tancament al Campus d'Igualada.
- 29/12/2022: Actualització programada FINALITZADA: S'ha finalitzat l'actualització programada dels elements de la infraestructura de la xarxa a l'Edifici Pla de la Massa al Campus d'Igualada.
- 23/12/2022: Actualització programada FINALITZADA: S'ha finalitzat l'actualització programada del campus virtual.
- 22/12/2022: (RESOLTA - 16:00h.) Incidència amb el campus virtual: S'ha resolt el problema que impedia l'ús del campus virtual.
- 21/12/2022: (RESOLTA - 10:20h.) Incidència amb el servei d'impressió: S'ha resolt el problema que impedia l'ús del servei d'imnpressió corporatiu des de les 7:30h.
- 20/12/2022: Actualització programada FINALITZADA (08:00h.) - Elements de xarxa al Campus de Salut: L'actualizació programada ha finalitzat correctament.
- 19/11/2022: (RESOLTA - 09:10h.) Incidència amb les guies docents: S'ha resolt el problema que impedia l'accés a les guies docents des de primera hora del matí.
- 15/12/2022: Actualització programada FINALITZADA (00:00h) - Servei tallafocs: S'han acabat les tasques de manteniment que generava la interrupció intermitent de la connectivitat a la xarxa i als serveis corporatius (correu, cv, web, VPN, proxy, udldisc...) a tota la UdL .
- 29/11/2022: (RESOLTA - 12:26h.) Incidència amb les aplicacions virtualitzades (Autocad, Arcgis, Matlab): S'ha resolt el problema que impedia obrir les aplicacions des d'aules TIC i sales d'usuari.
- 28/11/2022: (RESOLTA - 10:20h.) Incidència amb el cautic.udl.cat: S'ha resolt el problema del portal cautic.udl.cat que impedia l'accés des de les 7:00h.
- 28/11/2022: Actualització programada FINALITZADA (12:15h.) - Servidor del Portal de l'empleat: S'han acabat les tasques de manteniment que impedien l'accés a portalempleat.udl.cat des del dissabte.
- 22/11/2022: (RESOLTA - 08:50h.) Incidència amb el servei corporatiu d'impressió: S'ha resolt el problema amb el servei d'impressió que impedia l'ús de les impressores des de les 7:00h.
- 17/11/2022: Actualització programada FINALITZADA (16:05h.) - Servidors del servei corporatiu d'impressió: No s'ha produit cap proplema.
- 16/11/2022: (RESOLTA - 14:25h.) Incidència amb l'accés al UnifiCat: S'ha resolt el problema que impedia l'accés al UnifiCat (UniDisc, UnifiCat, UniApps, VPN,...) des de les 13:53h.
- 07/11/2022: (RESOLTA - 10:05h.) Incidència amb l'accés al GEC i GREC: S'ha resolt el problema que impedia l'accés al GEC i al nou GREC des de diumenge.
- 02/11/2022: (RESOLTA - 10:30h.) Incidència amb el servei corporatiu d'impressió: El servei d'impressió torna a funcionar correctament.
- 02/11/2022: Incidència amb el servei corporatiu d'impressió: Des de les 8:00h s'estan produint problemes en el servei d'impressió.
- 28/10/2022: Incidència amb l'accés a internet (de 14:55h. a 15:22h.): S'ha resolt el problema amb Firewall que impedia accedir a internet.
- 28/10/2022: Incidència amb el Uniapps (de 08:00h. a 10:45h.): S'ha resolt el problema amb el Uniapps que impedia carregar els programes.
- 25/10/2022: (RESOLTA - 13:45h.)Incidència amb la telefonia fixa al Campus d'Igualada: No es poden fer ni rebre trucades al campus d'Igualada des de les 11:55.
- 24/10/2022: (RESOLTA - 14:08h.) Incidència amb l'accés al campus virtual. S'ha resolt satisfactòriament un problema que, des de les 13:00, produïa caigudes intermitents del campus virtual.
- 14/10/2022: (RESOLTA - 10:48h.) Incidència amb l'accés al campus virtual tenint el Forticlient activat. S'ha resolt satisfactòriament un problema que, durant uns 10 minuts, impedia connectar-se al campus virtual amb el Forticlient activat.
- 13/10/2022: (RESOLTA - 12:45h.) Incidència amb el Forticlient. S'ha resolt satisfactòriament el problema que, des de les 10:00 de matí, impedia connectar-se a la xarxa UdL en remot.
- 05/10/2022: (RESOLTA - 09:15h.) Incidència amb el servei d'impressió. S'ha resolt satisfactòriament el problema que impedia imprimir des d'aquest matí.
- 03/10/2022: (RESOLTA - 08:51h.) Incidència amb el doble factor d'autenticació (2FA). S'ha resolt satisfactòriament el problema amb l'activació de nous comptes al 2FA.
- 28/09/2022: Actuació programada FINALITZADA - Revisió i manteniment d'elements de xarxa amb afectació als campus d'Etsea, Salut i Cappont. L'actualizació ha finalitzat correctament.
- 27/09/2022: Incidència amb el Campus Virtual (de 10:20h. a 10:30h.): S'ha resolt satisfactòriament el problema puntual d'accés al campus virtual.
- 27/09/2022: (RESOLTA - 8:40h) Incidència a les Aules i Sales d'Usuari - Des de les 7:45 no hi havia connexió a la xarxa.
- 27/09/2022: Actuació programada FINALITZADA - Revisió i manteniment d'elements de xarxa amb afectació a tota la UdL. L'actualizació ha finalitzat correctament.
- 27/09/2022: Actualització programada FINALITZADA - Actualització i millora de la versió del sistema d'autenticació centralitzada (SSO). L'actualizació ha finalitzat correctament.
- 26/09/2022: Actualització programada FINALITZADA - Elements d'infraestructura de xarxa del CSUC. La intervenció programada ha finalitzat.
- 13/09/2022: Incidència amb el Portasignatures (de 07:45h. a 08:45h.): S'ha resolt satisfactòriament el problema que impedia accedir al portasignatures fent ús de l'usuari i contrasenya, però sí amb el certificat digital.
- 05/09/2022: Intervenció - programada FINALITZADA - Manteniment del servei de xarxa i telefonia al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida: La intervenció programada ha finalitzat.
- 19/08/2022: Actualització programada FINALITZADA - Revisió i manteniment dels elements de xarxa: La intervenció programada ha finalitzat.
- 16/08/2022: Actualització programada FINALITZADA (16:30h.) - Manteniment servei tallafocs perimetral de la UdL: La intervenció programada ha finalitzat.
- 09/08/2022: Actualització programada FINALITZADA (13:55h.) - Manteniment servei tallafocs perimetral al Campus d'Igualada: La intervenció programada ha finalitzat.
- 08/08/2022: Actualització programada FINALITZADA (15:30h.) - Elements de la infraestructura de la xarxa sense fils: La intervenció programada ha finalitzat.
- 28/07/2022: Actualització programada FINALITZADA (00:00h.) - UniDisc: La intervenció programada ha finalitzat.
- 27/07/2022: (RESOLTA - 10:30h.) Incidència en la telefonia fixa al Campus d'Igualada: Des de les 9:23h. no es podien fer ni rebre trucades al campus d'Igualada.
- 26/07/2022: Incidència CSUC (de 13:40h. a 14:50h.): Tots els serveis del CSUC (validació d'usuaris al Unidisc, uniapps...) no han estat operatius durant aquesta franja horària. Els propers dies hi haurà un nou tall per aplicar noves solucions.
- 21/07/2022: (RESOLTA) Incidència en la telefonia al Campus CCS: Impossibilitat de rebre trucades externes al campus de Ciències de la Salut.
- 11/07/2022: Actualització programada FINALITZADA (13:50h.)- Aplicacions virtualitzades: A partir d'aquesta actualització, l'accés a les aplicacions virtualitzades es podrà fer únicament des d'un navegador web mitjançant l'enllaç: http://uniapps.udl.cat.
- 06/07/2022: Actualització programada FINALITZADA (19:05h.)- Servidors Papercut: No s'ha produit cap proplema.
- 05/07/2022: Actualització programada FINALITZADA (13:00h.)- Servidors OpenCMS: Es poden haver produit problemes amb els editors de la web.
- 04/07/2022: Actualització programada FINALITZADA (22:30h.)- Connexió remota a la xarxa UdL (VPN): Es poden veure afectades les sessions VPN.
- 29/06/2022: (RESOLTA - 9:23 a 9:28h.) Incidència amb UXXI-AC: Durant aquest període de temps l'aplicació no va estar disponible.
- 28/06/2022: (RESOLTA - 13:30h.) Incidència amb el Portasignatures: El proveïdor extern ha solucionat la incidència que impedia accedir i signar al portasignatures.
- 28/06/2022: Intervenció programada FINALITZADA (07:40h): La intervenció programada a l'edifici de FDET al Campus de Cappont ha finalitzat.
- 27/06/2022: (RESOLTA - 13:30h.) Incidència amb el Portasignatures: El proveïdor extern ha solucionat la incidència que impedia accedir i signar al portasignatures.
- 23/06/2022: (RESOLTA - 13:30h.) Incidència amb el Portasignatures: El proveïdor extern ha solucionat la incidència que impedia accedir i signar al portasignatures.
- 23/06/2022: (RESOLTA - 09:00h.) Incidència amb el correu electrònic: Entre les 15:00 del 22/06/2022 i les 09:00 del 23/06/2022, no es podia rebre ni enviar correus. Una vegada solucionat el problema, s'estan entregant i rebent tots els correus pendents. No s'ha perdut cap correu.
- 22/06/2022: (RESOLTA - 10:15h.) Incidència al portasignatures: Entre les 10:00 i les 10:15 el servei de portasignatures no ha estat accesible per un sobrecàrrega de peticions puntual.
- 20/06/2022: (RESOLTA - 13:45h.) Incidència al servei de VPN i impressó: no es pot connectar a la xarxa de la UdL amb la VPN (FortiClient) i el servei d'impressió corporativa (Papercut) no funciona correctament.
- 14/06/2022: (RESOLTA - 14:45h.) Incidència en la telefonia mòbil: no es poden realitzar trucades des de mòbils UdL, rebre'n sí.
- 13/06/2022: Incidència en la telefonia fixa a Medicina, Infermeria i Rectorat: alguns telèfons fixes es reinicien aleatòriament, cal contactar amb el CAU per arreglar-ho.
- 31/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:30h): La intervenció programada al campus d'ETSEA ha finalitzat.
- 31/05/2022: El Portasignatures torna a funcionar correctament: S'ha resolt la incidència que afectava des d'ahir.
- 26/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:30h): La intervenció programada al campus de CCS ha finalitzat.
- 24/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:30h): La intervenció programada al campus de Rectorat ha finalitzat.
- 19/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:00h): La intervenció programada a l'edifici de Pla de la Massa al Campus d'IGUALADA.
- 17/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:00h): La intervenció programada al campus de Ciències de la Salut ha finalitzat
- 12/05/2022: Incidència Antivirus: en breu s'actualitzarà automàticament l'antivirus, però fins a la data el programa avisa que caducarà en pocs dies.
- 12/05/2022: Incidència UXXI RESOLTA: L'actualització del UXXI-AC s'ha realitzat correctament. S'ha enviat una notificació amb la solució per al casos amb el Java obsolet.
- 04/05/2022: Incidència RESOLTA: La incidència que podia impedir signar al Portasignatures, ja s'ha resolt.
- 02/05/2022: Incidència general: entre les 11:47 i les 11:58 el servei d'autenticació ha caigut, impedint l'accés a tots els serveis de la UdL (correu, campus virtual, gestió econòmica, gestió acadèmica...)
- 29/04/2022: Incidència UXXI: S'ha resolta la incidència correctament i ja es pot accedir a UXXI
- 26/04/2022: Incidència Uniapps: S'ha corregit el problema de funcionament i velocitat d'aplicacions al Uniapps.
- 22/04/2022: Tall programat de comunicacions a l'ETSEA: divendres dia 22 d'abril, entre les 06:45 i les 8:00 del matí, hi haurà un tall complet de les comunicacions a tot el campus de l'ETSEA.
- 21/04/2022: Error de llicència Adobe: Un error de llicència impedeix fer ús del Adobe Pro en alguns dispositius.
- 13/04/2022: Tall programat de comunicacions FINALITZAT: El servei de xarxa torna a estar disponible a Etsea i Cappont/CCCT.
- 30/03/2022 (a partir de les 14:30h.): Aturada programada FINALITZADA (17:30) -Servei d'impressió (Papercut): L'aturada prevista del servei d'impressió corporatiu, impedirà fer ús del servei d'impressió.
- 29/03/2022: Incidència RESOLTA (30/03/2022 10:35)- Enquestes de professorat: Hi ha una incidència al servei https://informes.udl.cat, que impedeix consultar els resultats de les enquestes de professorat.
- 25/03/2022: Actualització programada FINALITZADA (8:00) - Aplicacions Gestió Acadèmica (05:00h a 08:00h.): Es poden veure afectats els serveis UXXI-AC, Automatricula, Portal Pràctiques Externes, RAPI, Qualificació d'actes, Eina expedient Campus Virtual, Preinscripció CUC, etc.
- 24/03/2022: Actualització programada FINALITZADA - Servei d'autenticació centralitzada (SSO) (15:00h a 15:30h.): No es podrà validar l'usuari a aquells serveis que requereixin autenticació centralitzada
- 23/03/2022: Aturada programada FINALITZADA (17:00h.): Servei d'impressió torna a estar actiu.
- 04/03/2022: Incidència RESOLTA (15:35h.): La incidència amb el servei d'autenticació centralitzada ha estar resolta.
- 01/03/2022: Incidència RESOLTA (15:30h.): La incidència amb l'enviament de notificacions de canvis d'estat de les peticions de signatura ha estat resolta.
- 23/02/2022 (05:00h. - 08:00h.): Aturada programada FINALITZADA: L'aturada prevista per al servei de Gestió Acadèmica ha finalitzat amb èxit.
- 11/02/2022: AVÍS: RECEPCIÓ MASSIVA DE CORREU FRAUDULENT (no fer clic a cap enllaç / esborrar)
- 03/02/2022 (13:10 - 13:15) : Incidència RESOLTA: S'ha produït un tall momentani en el servei Office 365.
- 28/01/2022: Incidència RESOLTA: El procés de recuperació de les bústies de correu ha finalitzat
- 27/01/2022: Incidència RESOLTA (10:00h.): La incidència amb les bústies de la web del portal de l'empleat ha estat resolta.
- 18/01/2022: Incidència RESOLTA: S'ha restablert la comunicació entre DAEF - terminal i el portasignatures
- 04/01/2022 (12:00h.): Incidència RESOLTA: S'han restablert tots els serveis TIC de la UdL
- 03/01/2022 Incidència RESOLTA: Treballs de recuperació dels serveis TIC de la UdL.
- 02/01/2022 Incidència RESOLTA: Treballs de recuperació dels serveis TIC de la UdL.
- 01/01/2022 Incidència RESOLTA: Incidència amb diversos serveis TIC de la UdL
- 22/12/2021 (08:00h. - 08:40h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert la web institucional
- 22/12/2021 (15:00h. - 16:00h.): Aturada programada FINALITZADA: L'aturada prevista per al servei d'impressió corporatiu ha finalitzat amb èxit.
- 16/12/2021 (10:30h. - 11:10h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert el servei de Personal - Portal de l'Empleat
- 15/12/2021 (13:30h. - 13:50h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert l'accés a Campus Virtual.
- 15/12/2021 (11:30h. - 12:00h.): Aturada programada FINALITZADA: L'aturada prevista per al servei d'impressió corporatiu ha finalitzat amb èxit.
- 14/12/2021 - 15/12/2021 (18h. - 08:30h.):Incidència RESOLTA: S'ha restablert el servei de CONFLUENCE i el Portal de Serveis TIC.
- 10/12/2021 (08:10h. - 08:30h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert el servei de CONFLUENCE i el Portal de Serveis TIC.
- 02/12/2021 Incidència RESOLTA: La incidència amb el Servei d'Impressió corporativa en alguns equips amb el sistema operatiu Windows ha estat resolta. Podeu seguir la següent guia per resoldre-ho.
- 25/11/2021 (22:00h. - 23:00h.): La substitució del SAI del repartidor del Campus de Salut-Sta. Maria (afectarà als edificis de Medicina i Infermeria) ha finalitzat correctament.
- 24/11/2021 (14:55h.) Incidència RESOLTA: Incidència amb el servei de telefonia ha estat resolta per part del proveïdor.
- 23/11/2021 (18:45h.) Incidència RESOLTA: Els microtalls en la navegació cap a internet del servei de Connexió a la xarxa informàtica s'ha resolta correctament per part del proveïdor.
- Nou portal d'ajuda TIC per a alumnes: Nova via d'accés per recepció d'incidències mitjançant l'eina de CAU-TIC. Podeu accedir al Portal d'alumnes, on també trobareu un video explicatiu.
- 22/11/2021 (13.00h.) Incidència RESOLTA: El servei d'emmagatzemament al núvol (UNIDISC) torna a estar disponible.
- 25/10/2021 (11:25h.) Correu fraudulent: S'ha detectat entrada de correu fraudulent a diverses bústies amb assumpte: "Tu cuenta Movistar está disponible". Si-us-plau, no obrir l'adjunt, el podeu esborrar directament. En cas d'haver-lo obert, obriu incidència a l'eina CAU-Tic.
- 07/10/2021 Correu fraudulent: S'ha detectat una campanya de distribució de correus electrònics suplantant a CORREOS. Més informació: enllaç
Serveis TIC

El catàleg de serveis TIC de la UdL està format per 27 serveis. Accedeix-hi per tal de conèixer què s'ofereix, què en pots demanar i en quines condicions.
Necessites ajuda? Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a través dels següents canals:
- Preferentment, accedint a:
- Utilitzant el correu electrònic sic.suport@udl.cat
- En cas d'urgència, també teniu disponible el telèfon 973702049
- No labels