Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 123 Next »

PORTAL DE PETICIONS d'AJUDA, INCIDÈNCIES i CONSULTES


Per tal de demanar ajuda sobre qualsevol dels serveis TIC, així com fer seguiment de les sol·licituds pendents, has d'accedir a:

També tens l'opció de cercar directament dins la base de dades de coneixement:

ALERTA URGENT: **EMERGÈNCIA: MOLT IMPORTANT**

Canvi forçat de contrasenya amb caràcter preventiu davant d’una ciberamenaça

Data límit per a fer el canvi: divendres a les 15:30h. Posteriorment es bloquejaran les contrasenyes no canviades

PAS/PDI: Campus Virtual -> Intranet -> Directori -> Canvia la clau d'accés

Alumnat: Campus Virtual -> Utilitats -> Obre l'eina de Directori -> Canvia la clau d'accés

Estat dels serveis


Estat dels serveis

Durant el període de jornada continuada, des de l'1 de juny al 15 de setembre, l'horari d'atenció telefònica del Centre d'Atenció a l'Usuari (2049) serà de les 8:00 a les 15:00 hores.


AVÍS - Correu electrònic

  • Servei: Correu electrònic
  • Descripció: Des d'ahir dia 22/06/2022 a les 15:00, fins el 23/06/2022 a les 9:00, no es podien enviar ni rebre correus electrònics.
  • Afectació: Els comptes de correu de la UdL corresponents a PAS, PDI i genèrics.
  • Estat: Solucionat. S'estan entregant, i rebent, tots els correus que van quedar pendents. No s'ha perdut cap correu.

AVÍS - Telefonia fixa

Incidència en la telefonia fixa a Medicina, Infermeria i Rectorat: alguns telèfons fixes es reinicien aleatòriament, cal contactar amb el CAU per arreglar-ho.

Aturades/Intervencions programades

AVÍS - Actualitzazió programada AppsAnywhere

En els propers dies està prevista una actualització important del portal d'aplicacions virtualitzades Appsanywhere (http://uniapps.udl.cat). A partir d'aquesta actualització, l'accés a les aplicacions virtualitzades es podrà fer únicament des d'un navegador web mitjançant l'enllaç: http://uniapps.udl.cat.



Informació i avisos

  • 23/06/2022: (RESOLTA - 09:00h.) Incidència amb el correu electrònic: Entre les 15:00 del 22/06/2022 i les 09:00 del 23/06/2022, no es podia rebre ni enviar correus. Una vegada solucionat el problema, s'estan entregant i rebent tots els correus pendents. No s'ha perdut cap correu.
  • 22/06/2022: (RESOLTA - 10:15h.) Incidència al portasignatures: Entre les 10:00 i les 10:15 el servei de portasignatures no ha estat accesible per un sobrecàrrega de peticions puntual.
  • 20/06/2022: (RESOLTA - 13:45h.) Incidència al servei de VPN i impressó: no es pot connectar a la xarxa de la UdL amb la VPN (FortiClient) i el servei d'impressió corporativa (Papercut) no funciona correctament.
  • 14/06/2022: (RESOLTA - 14:45h.) Incidència en la telefonia mòbil: no es poden realitzar trucades des de mòbils UdL, rebre'n sí.
  • 13/06/2022: Incidència en la telefonia fixa a Medicina, Infermeria i Rectorat: alguns telèfons fixes es reinicien aleatòriament, cal contactar amb el CAU per arreglar-ho.
  • 31/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:30h): La intervenció programada al campus d'ETSEA ha finalitzat.
  • 31/05/2022: El Portasignatures torna a funcionar correctament: S'ha resolt la incidència que afectava des d'ahir.
  • 26/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:30h): La intervenció programada al campus de CCS ha finalitzat.
  • 24/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:30h): La intervenció programada al campus de Rectorat ha finalitzat.
  • 19/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:00h): La intervenció programada al campus de l'edifici de Pla de la Massa al Campus d'IGUALADA.
  • 17/05/2022: Intervenció programada FINALITZADA (23:00h): La intervenció programada al campus de Ciències de la Salut ha finalitzat
  • 12/05/2022: Incidència Antivirus: en breu s'actualitzarà automàticament l'antivirus, però fins a la data el programa avisa que caducarà en pocs dies.
  • 12/05/2022: Incidència UXXI RESOLTA: L'actualització del UXXI-AC s'ha realitzat correctament. S'ha enviat una notificació amb la solució per al casos amb el Java obsolet.
  • 04/05/2022: Incidència RESOLTA: La incidència que podia impedir signar al Portasignatures, ja s'ha resolt.
  • 02/05/2022: Incidència general: entre les 11:47 i les 11:58 el servei d'autenticació ha caigut, impedint l'accés a tots els serveis de la UdL (correu, campus virtual, gestió econòmica, gestió acadèmica...)
  • 29/04/2022: Incidència UXXI: S'ha resolta la incidència correctament i ja es pot accedir a UXXI
  • 26/04/2022: Incidència Uniapps: S'ha corregit el problema de funcionament i velocitat d'aplicacions al Uniapps.
  • 22/04/2022: Tall programat de comunicacions a l'ETSEA: divendres dia 22 d'abril, entre les 06:45 i les 8:00 del matí, hi haurà un tall complet de les comunicacions a tot el campus de l'ETSEA.
  • 21/04/2022: Error de llicència Adobe: Un error de llicència impedeix fer ús del Adobe Pro en alguns dispositius.
  • 13/04/2022: Tall programat de comunicacions FINALITZAT: El servei de xarxa torna a estar disponible a Etsea i Cappont/CCCT.
  • 30/03/2022 (a partir de les 14:30h.): Aturada programada FINALITZADA (17:30) -Servei d'impressió (Papercut): L'aturada prevista del servei d'impressió corporatiu, impedirà fer ús del servei d'impressió.
  • 29/03/2022: Incidència RESOLTA (30/03/2022 10:35)- Enquestes de professorat: Hi ha una incidència al servei https://informes.udl.cat, que impedeix consultar els resultats de les enquestes de professorat.
  • 25/03/2022: Actualització programada FINALITZADA (8:00) - Aplicacions Gestió Acadèmica (05:00h a 08:00h.): Es poden veure afectats els serveis UXXI-AC, Automatricula, Portal Pràctiques Externes, RAPI, Qualificació d'actes, Eina expedient Campus Virtual, Preinscripció CUC, etc.
  • 24/03/2022: Actualització programada FINALITZADA - Servei d'autenticació centralitzada (SSO) (15:00h a 15:30h.): No es podrà validar l'usuari a aquells serveis que requereixin autenticació centralitzada
  • 23/03/2022: Aturada programada FINALITZADA (17:00h.): Servei d'impressió torna a estar actiu.
  • 04/03/2022: Incidència RESOLTA (15:35h.): La incidència amb el servei d'autenticació centralitzada ha estar resolta.
  • 01/03/2022: Incidència RESOLTA (15:30h.): La incidència amb l'enviament de notificacions de canvis d'estat de les peticions de signatura ha estat resolta.
  • 23/02/2022 (05:00h. - 08:00h.): Aturada programada FINALITZADA: L'aturada prevista per al servei de Gestió Acadèmica ha finalitzat amb èxit.
  • 11/02/2022: AVÍS: RECEPCIÓ MASSIVA DE CORREU FRAUDULENT (no fer clic a cap enllaç / esborrar)
  • 03/02/2022 (13:10 - 13:15) : Incidència RESOLTA: S'ha produït un tall momentani en el servei Office 365.
  • 28/01/2022: Incidència RESOLTA: El procés de recuperació de les bústies de correu ha finalitzat
  • 27/01/2022: Incidència RESOLTA (10:00h.): La incidència amb les bústies de la web del portal de l'empleat ha estat resolta.
  • 18/01/2022: Incidència RESOLTA: S'ha restablert la comunicació entre DAEF - terminal i el portasignatures
  • 04/01/2022 (12:00h.): Incidència RESOLTA: S'han restablert tots els serveis TIC de la UdL
  • 03/01/2022 Incidència RESOLTA: Treballs de recuperació dels serveis TIC de la UdL.
  • 02/01/2022 Incidència RESOLTA: Treballs de recuperació dels serveis TIC de la UdL.
  • 01/01/2022 Incidència RESOLTA: Incidència amb diversos serveis TIC de la UdL
  • 22/12/2021 (08:00h. - 08:40h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert la web institucional
  • 22/12/2021 (15:00h. - 16:00h.): Aturada programada  FINALITZADA: L'aturada prevista per al servei d'impressió corporatiu ha finalitzat amb èxit.
  • 16/12/2021 (10:30h. - 11:10h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert el servei de Personal - Portal de l'Empleat
  • 15/12/2021 (13:30h. - 13:50h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert l'accés a Campus Virtual.
  • 15/12/2021 (11:30h. - 12:00h.): Aturada programada  FINALITZADA: L'aturada prevista per al servei d'impressió corporatiu ha finalitzat amb èxit.
  • 14/12/2021 - 15/12/2021 (18h. - 08:30h.):Incidència RESOLTA: S'ha restablert el servei de CONFLUENCE i el Portal de Serveis TIC.
  • 10/12/2021 (08:10h. - 08:30h.): Incidència RESOLTA: S'ha restablert el servei de CONFLUENCE i el Portal de Serveis TIC.
  • 02/12/2021 Incidència RESOLTA: La incidència amb el Servei d'Impressió corporativa en alguns equips amb el sistema operatiu Windows ha estat resolta. Podeu seguir la següent guia per resoldre-ho.
  • 25/11/2021 (22:00h. - 23:00h.): La substitució del SAI del repartidor del Campus de Salut-Sta. Maria (afectarà als edificis de Medicina i Infermeria) ha finalitzat correctament.
  • 24/11/2021 (14:55h.) Incidència RESOLTA: Incidència amb el servei de telefonia ha estat resolta per part del proveïdor.
  • 23/11/2021 (18:45h.) Incidència RESOLTA: Els microtalls en la navegació cap a internet del servei de Connexió a la xarxa informàtica s'ha resolta correctament per part del proveïdor.
  • Nou portal d'ajuda TIC per a alumnes: Nova via d'accés per recepció d'incidències mitjançant l'eina de CAU-TIC. Podeu accedir al Portal d'alumnes, on també trobareu un video explicatiu.
  • 22/11/2021 (13.00h.) Incidència RESOLTA: El servei d'emmagatzemament al núvol (UNIDISC) torna a estar disponible.
  • 25/10/2021 (11:25h.) Correu fraudulent: S'ha detectat entrada de correu fraudulent a diverses bústies amb assumpte: "Tu cuenta Movistar está disponible". Si-us-plau, no obrir l'adjunt, el podeu esborrar directament. En cas d'haver-lo obert, obriu incidència a l'eina CAU-Tic.
  • 07/10/2021 Correu fraudulent: S'ha detectat una campanya de distribució de correus electrònics suplantant a CORREOS. Més informació: enllaç


Serveis TIC

El catàleg de serveis TIC de la UdL està format per 27 serveis. Accedeix-hi per tal de conèixer què s'ofereix, què en pots demanar i en quines condicions.

Necessites ajuda? Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a través dels següents canals:











  • No labels